HonKiPonKiDoNiNo btlkrnaz5 Ay bende difrizden cikardim 🤣 bi guzel soslayip firina aticam, tavuk cok sicriyor ya tavada hic kizartmam ben.
Sidal btlkrnaz5 yüksek ateşte pişiyorsa ben baharatlıyorm biraz da su koyuyrm üstüne suyuny çekıyo içide fazla pişiyor
btlkrnaz5 HonKiPonKiDoNiNo orasi oylede firinim buzdolabinin ustunde indirmek zor oluyor bende mecbur tavada yapacam