[silindi] Kızlar,bebeğimin burnu fena halde tıkanık.Sabah babası aspiratör ile çekti ama hala aynı.Serum fizyolojik damlatıp mı temizleyelim tekrar? Birde bu işlemi günde kaç kez yapmak gerekir? 20 günlük bebeğim.
Onedroplove [silindi] o serumu damlatırsanız daha sağlıklı olur yumuşar daha rahat çıkar burnu tıkandıkça yapın sürekli yapmanıza gerek yok 😊
merSerdal [silindi] bebeğimde de vardı hatta horluyor gibi oluyordu geceleri . Bizde serum fizyolojik ve burun aspiratörü aldık kullandık . Düzeldi ama biz temizledikçe biraz rahatladı ama sonrasında arttı tıkanıklığı . Bi süre kullanmadım süt sktım ve suan 2.5 aylık tıkanıklık olmuyor . Süt skmanızıda tavsiye ederim
Elifblr [silindi] canım benim bebeğime de 16 günlükken aynısı oldu burun tıkanıklığını sakın ihmal etme serumla düzenli temizle benim bebeğim hasta olmuştu doktor kesinlikle burnu tıkanmasın dedi. Allah korusun balgam olup ciğerine inmesin
Museb [silindi] burnu tıkandıkça yapıorum ben birde ilk tek tek satılanlardan aldım sonra büyük şekilde aldım enjektör ile çekiyorum küçüğe doldrup kullanıyorum büyük satılan 3,25 fiyatı büyükleri bolluna para gidio
[silindi] Onedroplove Çok minik minik öksürmeyede başladı korkuyorum:( o kadarda dikkat ediyoruz halbu ki. Üşüttüm diye kendimi yiyorum😔kışın bebek bakmak çok daha kolaymış kesinlikle
[silindi] Onedroplove Az önce korka korka yaptım biraz olsun rahatladı yavrum:( ne zormuş.Hastalancak diye aklım çıkıyor
Onedroplove [silindi] hepimiz aynıyız canım en ufak bir şeyde aklımız çıkıyor kılına zarar gelsin istemeyiz rabbim yavrularımızı bütün kötülüklerden korusun 😍🙏
Gudigudi Hazir konusu acilmisken ben de bir sey sorayim. Serum fizyolojigi actiktan sonra kullanmadiginiz kismini atiyor musunuz yoksa daha sonra da kullaniliyor mu? Bir sonrakine yenisini mi aciyosunuz?
Elifblr Gudigudi tek seferde kullanmak gerekiyor zaten tam yetiyo yarısını bi deliğe yarısını öbürüne sıkın
SukranUras Gudigudi tek tek olanlatı açınca kalanı 24 saatte kullanmanız gerekiyor ya da çöp. Ama hastanedeki serumlara benzer polette olanı var eczanelerde. Şırıngayla dilediğiniz kadarını kullanıyosunuz biz öyle yapıyoruz tavsiye ederim. 10 15 lira bişey ve sürekli elinin altında
[silindi] Museb benim ki ufak bir kutuda tek kullanımlık değil ve öyle olduğunuda bilmiyordum.Peki sizin tıkanıklık bebekte öksürük hapşırık yapıyor mu?
Baharellezi [silindi] canım gün içindede bir kaç kez yapmalısın benim bebeğimdede oluyır doktor tıkalı kalmasın ,bebeklerin burmu tıkalı kalınca orta kulak iltihabı oluyor dedi normaldede ben hergün sıkıp aspiratörle çekiyorum sümüklerini temizlemek için🤣
[silindi] Baharellezi Yapıyoruz kısa bir müddet fayda ediyor ama sonra yine aynı.Sümükleri çekme işini eşim yapıyor aspiratörle ben yapamıyorum🙈
[silindi] Museb Aynen bizde de o şekilde,ama yinde çok korkuyorum hasta olacak diye.Daha minnacık 22 günlük ödüm kopuyor
SukranUras [silindi]eczaneden fizyolojik setum alın bi de şırınga. Her iki burna 2.5 ml sıkın genzine gitsin. Yutması faydalı bile. İşe yarayacaktır umarım geçmiş olsun
[silindi] SukranUras İkisinide yapıyoruz pek fayda etmedi ama kullanmaya devam tabi.Teşekkür ederim🙏🏻