merhabalar dünden beri ateş harici herhangi bir belirtisi yok ama calpolle kesinlikle düşmüyor. Fitillede bir saat düşüyor yine fırlıyor 38 e tırmanıyor. Eli sürekli ağzında 38 i gecmiyor gecsede 38.10-20 -30 oluyor.15 aylik hic disten atesi olmadi bu yüzden tecrubesizm yemek yemesnde genel olarak bir sorun yok her zamanki gibi.Sorum şu diş atesi boyle inatçı mi olur dusmezmi hep 37 buçuk ta kalirmi