4 ayımız yeni bitti prematüre İkiz bebeklerim var. Hiç Bi yerde bu mamayı bulamıyorum internetten sipariş verdim bitmeden o da tedarik edilmedi Bi türlü. Acaba bebelac gold 1 değilde bebelac 1 numara olur mu en azından onu buluyorum. Bi sakıncası olur mu acaba mama değiştirmek istemiyorum