SnapeSeverus Esrayd her gün yıkıyorum banyo sonrası burnu yumuşuyor daha bornozu üzerinde iken burun aspiratörü ile fiskkkk çekiyorum hemen çıkıyor ne varsa. Serum fizyolojik yada damla gibi şeylere ihtiyaç olmuyor
SnapeSeverus emation55 Bruno baby kullanıyorum. Ucunda bir aparat var ağzıma koyup hüppp diye çekiyorum Google dan bak görseline canım