Eyeltu benim de aynı 18 ay emzirdim hiç adet olmadım ne zaman bıraktım peşine bir ay adet oldum zaten ikinci bebişimizi istiyorduk peşine hemen hamile kaldım😅 şuan lohusayım büyük ihtimal yine aynı olacak olmadığım sürece doktora her gittiğimde doktor herşey normal demişti demekki bizim hormonlarımız genetiğimiz böyle😁