Herkese merhaba doğum yapalı üç ay oldu muz tüketmem de sakınca var mı oğlum tuvalaet ihtiyacını beş günde bir yapıyor kaç doktora götürdük hepsi sıkımtı görmedi mama ve meme ile ilerlediğimiz halde simdi vitamin de almasak olmuyor ama tedirgin oldum danısmak istedim muz yiyip sıkıntı yaşayan oldu mu ?