Merhaba herkese,
2 ay 25 günlük bebeğim bi ara meme reddi oldu biberon kullanımından. Biberonu bıraktık memeye döndü 1 hafta kadar emdi arada mamasını enjektörle verdim ama 3-4 gündür ne meme ne biberon ne kaşık hiç mama almıyor. Aç sürekli artık gücüm tükendi. Bu durumu yaşayan oldu mu? Ben napacağım ?