Bebeğimin doğduğundan beri gaz sorunu var. Kaç doktor gezdiysek hepsi 3 aylık olunca geçer dediler. Bebeğim 3 aylık oldu gaz sorunu hala devam. Sürekli gaz sancısı çekiyor uyuyamıyor. Bide şimdi pişik olmuş. Gaz sorunu olanlar ne zaman geçti sizinki?