Umutum1 Abim uzman çavuş ve Suriye’de görev yapıyor. Dün gece nöbetteyken hain teröristler tarafından saldırıya uğradılar. Çok şükür sadece omuzunu sıyırdı mermi ama yinede aklımız çıktı. Şuan Ankara’ya getiriliyor, Hastaneye. Durumu daha kötü olan askerlerimiz var mı bilmiyorum ama sizden dua rica ediyorum.. lütfen hem abime hem tüm askerlerimize dua edelim. Rabbim onların ayağına taş değdirmesin.
Dadam Umutum1 Allah korumuş canım, gözünüze yaş değmesin çok zor. Şehit yakınıyım içim yanar askerlere bişey olunca. Rabbim korusun, çocuklarına, eşlerine, ailelerinze bağışlasın.
Misirekmegii Umutum1 yaaaa Allahim yardımcıları olsun inşallah. Allah kahretsin köpeklerleride bi bitmediler pislikler
Kuzuannesiii Umutum1 Allah yardımcıları olsun. Vatanımıza sahip çıkıyolar. Allah bin kere razı olsun hepsinden.
Mehha Umutum1 Çok çok geçmiş olsun, Allah tüm askerlerimizi korusun inşallah. Tüm beddualarım o teröristlere düşmediler ülkemizin yakasından, yakmadıkları aile kalmadı neredeyse.
Umutum1 Dadam Aminn.. içim acıyor dün gece saat 1.30 ta aldık haberi ben bide yurtdışındayım aklım hep onda en yakın tarihe bilet alıp gidecem hayırlısıyla bir hastaneye gelsinde… inşallah durumu daha kötü olan askerlerimiz yoktur
Umutum1 Misirekmegii Kuzuannesiii Mehha Allah hepinizden razı olsun dualarınızı eksik etmeyin lütfen…
Kuzuannesiii Umutum1 bilmiyorum ki eşime yazdım bakalım ulaşabilir inşallah. Yeni girmişti yani süriyeye
BaraninAnnesi Umutum1 ben hataydayim hangi tarafta olmuş acaba ya hiç duymadikta haberlerde filan. Gerci hoş herseyi yayınlamıyorlar ama. Cok geçmiş olsun abinize Allahtan acil şifalar diliyorum
Umutum1 BaraninAnnesi Allah razı olsun… bizede tam bilgi vermiyorlar abimlede daha bire bir konuşamadık yanındaki askerle irtibattayız şuan durumu iyi diyor.
Semihaduru Umutum1 geçmiş olsun canım benimde eşim uzman kaç yıl Suriye’de durdu şuna kuzey Irak’ta rabbim hepsini korusun ayaklarına taş değmesin 😢🤲🏻 Çok zor böyle beklemek onları kızımla ben sabırla bekliyoruz🤲🏻
Umutum1 Semihaduru sağol canımm… İnan ki çok zor beklemek 4 senedir elimiz yüreğimizde bekliyoruz ya kötü bir haber alırsak diye Rabbim daha kötüsünü yaşatmasın. Tüm askerlerimizi korusun….
Mom356 Umutum1 allah o terörist köpeklerinin canlarını alsın inşallah serefsizler Rabbim abinize şifa versin Çok geçmiş olsun😞