6 aylık bebeğim yataktan düştü saat 9 gibi ağladı kucağıma aldım hemen sustu oyuncaklarıyla felan oynattım ben ağlıyordum korktuğum için bana gülüyordu vücuduna baktım morluk vesaire yok kusma, göz kayması, burun ve kulakta akıntı, göz altında morluk yok herşey normaldi şuan çok uyumak istiyor ağlıyor ama daha 2 saat dolmadı oyalayamıyorum kucağımda bile gözlerini kapatıyor siniyor göğsüme uyutsam bişey olur mu