Bu tarz durumlarda dsadece medyanın yansıttığı kadarı ile olayı ve verilen kararları yorumlamak saçma. Dosyanın içeriği, delil durumu, doktor raporları, taraf beyanları hiç birini bilmiyoruz. Haberlerde verilen kadar görüp sonra verilen karardan sonra hakim savcıyı linç etmek ne yazık ki yanlış.