Kızım 2600 doğdu 2.ay aşısında 4550ydi ..2 kilo almış yani ..doktor iyi dedi ..Gelelim bebeğimi gören insanlara!!!başta annemde olmak üzere Bir Allahın kulu iyi güzel demiyor ..Bu kız aç , hiç gelişmemiş ayy yazııkkkk, nie tahlillerini yapmıyorsunz , ilgilenmiyorsun sanki,Bi sorunu mu var ..göğsümü sıkıyordum stresten hiç gelmiyor desem yeridir..Rüyamda etli butlu bebekler görüyorum artık ..Fazla mama verdim ki fışkırarak kusuyor kaçtır ..Psikolojim bozuldu yani ..burda 6 kilo 7 kiloları gördükçe darlandım ..Doktordan iyi bilmeyecekler biliyorum ama çok kafaya takıyorum İlk bebeğim …2 kilo almış 5 kilo mu alıcak yani normal değil miii???