benimde ilk donemde gigsumun biri catlamisti ve fena aciyordu.. bol bol kantoron yagi surdum ve gariptir ama en cok sudocrem var o isi yaradi pisik kremi normalde ondan deniyim dedim bir gun sanirim 3 gun icinde fayda etti.. basta orasi kabuk tutar gibi oldu tam kabukta degil ama yaralarin uzerleri kapandi sonra da hemen gecti..