Derenasli prospan diye bitkisel Bi öksürük şurubu var. Belki onu verebilir doktorunuz. Bnmde kızım 5.5 aylık. Üşüttü sanırım geceleri gaz sancısı na uyanıyodu ki gaz nedir bilmezdik doğduğundan beri. 2 gündür sabahları ılık ıhlamur veriyorum ve günde 2 defa calpol. Kesinlikle sıcak tutmaya bak bi de. Evimiz doğalgazı ama yinede serin oluyo. Uyku tulumu giydiriyorum. Bir de bizim örttüğümüz battaniyeyi 2 kat yapıp yarısı altına gelcek şeklide yarısını da üstüne örtüyorum. Soğuk almadığı için gazımız da olmuyo şükür 🙏 fikir amaçlı söyledim canım😘