Merhaba anneler
Benim üç aylık bebeğim var ve gaz çıkatığı zaman çok ağrısı oluyor,uykudan ağlayarak uyanıyor ama büyük tuvaletine yaparken zorlanmıyor,bir de o yerede bir yara falan de yok.Doktor da baktı bir şey görmeyince normaldir diyip geçti.Bir de bazı insanlar korkuyordur dediler ama o olmadığı eminim.Korku değil ağır olduğunu çok beli.Bu konuda tecrübe annelerden yardım istemek istedim.Şimdiden çok teşekkür ederim.