Sehertatar internette 3 kurali diyorlar bende doktorumuza sordum o da 3 ay dedi. 3 kurali da yeni sagilmis sut disarda 3 saat, buzdolabinda 3 gün, buzlukta 3 aymış maalesef 😿 bir de doktor buzluk çok açılıp kapanmiyor degil mi diye sordu, az kullanıyoruz dedik. Heralde sık kullanılsa daha erken bitirtcekti