Kızlar,benim bebeğimi akrabamız 40 günlüğünde saçını traş etmişti.bazı kısımları düz yönden traş etmiş bazı yönleri ters.şimdi o ters yönden traş etdiği kısımda tüy çıkmıyor.Ama diğer kısımlarda upuzun çıkıyor.Önümüzdeki hafta zaten o akrabamlara gidicem lafımı sokucam zaten)))şimdi hiç çıkmayan kısımlarda çıkıcak mı?çıkmaz diğe endişeleniyorum.Ne yapa bilirim?kızım 4 aylık