Ecren 2 ay 6 günlük ikizlerim var mama ve anne sütü veriyorum ikisinde yer yemez fışkırtarak kusuyorlar hipp sma aptamil denedim herhalde çok gazlı bebekler hiç susmuyorlar devamlı aglıyorlar artık kafayı yiycem kullandınız memnun kaldınız mama var mı kusmalarından bıktım çünkü normal kusmuyorlar çok fazla
Elifkedi Ecren kızlarım 2 aylık değiller ama ben Bebelac kullanıyorum sadece mama ve emmeden sonra gaz çıkartıyorlar sonrasında gaz sorunumuz olmuyor şükür
Nancy Ecren anne sütü ve bebelac gold takviyesi ile besleniyoruz çok memnunum gaz problemimiz hiç olmadı çok şükür
Mucizelerveanneleri Benimkiler de 2ay15günlükler bebevita ve bebelac iyi geldi ,ağırlık anne sütü ,sana tavsiyem az az sık sık besle ,ara ara gaz çıkarıp devam et ,beslenirken fazla hava yutmaları ve bu gazı beslenme sonrası tamamen çıkarmamaları bana sebep olur ,Dr unuz bilir reflü olabilir ,az ve sık 👍🏻 Mama cinsiyle alakalı olduğunu sanmıyorum