esradgzl
Aynen ben de çok sabırlı değilimdir. Tam yatıyorum Allahım bi yarım saat gözüm dinlensin diye dua ede ede, 2 dk oluyor tam dalıcam başlıyor mızlamaya. Gündüz uykusuzluktan artık elime geçen her şeyi fırlatıp çarpıyorum sinirim yatışsın diye. Uykusuzluk çok sinir yapıyor bende 😥