Mervesilateker01 sütünüz tazyikli geliyor olabilir, emme ritmini tutturamıyor olabilir. Henüz hersey cok yeni. lütfen siz bebeginizi gözlemleyin. biberon emzik kullanmayın. Emmediği göğsünüzü mutlaka sagıp kasıkla veya damlalıkla verin. Siz stres olmayın ki o da rahatlasın. O dünyaya da alısmaya calısıyor, mutlaka sık sık besleyin. 1,5-2 saati geçirmeyin ilk ay. Hiç sürelere takılmadan emzirin, gak dese meme guk dese meme. Tavsiyem vakit buldukca instagramda izmiremzirmedanismani Seda hanımın meme reddi ile ilgili sabitlenmiş bilgilerini okuyun detaylandırdıkları şekliyle kendiniz çözümü bulabilirsiniz belki. Eger göğsünüz fiziken büyükse alt kısmına minik el havlusunu rulo yapıp yükseltin mesela, tazyik varsa arkaya yslanıp ön sütü 1 dk sagıp öyle emzirmeye calısın gibi ufak tüyolar var.