Benim kızım da 20 sinde 1 yaş olacak. Ciddi bir şekilde uyku problemi yaşıyoruz. Gece uyumuyor, gündüz direniyor yine uykuya. Sürekli ağlamaklı mız mız haller. Çıldırmamak elde değil. Ama sabır çekmekten başka şansımızda yok. Dişler kabarık çıkmıyor bir taraftan atak haftası. Vurgun yemiş misali yaşıyoruz 😔