Piko78 Oda nemi yuzde 33 36 arasında hep. Ne yaptıysam yükselmiyor. Buhar makınesi, petek ustune ıslak bezler, su kapları Nasıl yükseltebilirim. Bebegımın agzı kuruyo burnu tıkanıyo.
elifiii Piko78 Odadaki petekleri kapatın ya da ısıyı düsürün. Eger eviniz geceleri 21 derecenin üstündeyse buhar makinesinin sabaha kadar çalışması gerekebilir. Eger herşeye rağmen nem artmıyorsa burun içine nasonem damlasını kullanabilirsiniz doktor reçete yazmıstı oglum için bir süre kullandık.
Mlke301020 Piko78 nerde yaşıyorsunuz? Bizimde aynı nem düşük ben petekleri kapatıyorum hem de su bırakıyorum kase ile diğer plastikler işe yaramadı. 51 e kadar nem yükseldi .