limonlukarpuzzz Elmiram43e zorlamişsinizdir ameliyat yerinizi kaç gün oldu acaba doğum yapali. Sari akinti filan var mi
Organikumos Elmiram43e ben 7. Aydayım hala tahriş olabiliyor kalmayabiliyor kolar kolay. Çok dikkat etmek lazım iyileşme içeriden de dışarıdan da çok zor oluyor gerçekten. Bol bol batikonla.
limonlukarpuzzz Elmiram43e iltihapda olabilir benimde olmustu sari akinti ile kanama doktorunla iletisime geç canim. Bana krem vermisti iyi gelmisti.
Serrax limonlukarpuzzz merhaba akıntı olumca doktorunuz size sadece krem mi verdi acaba? Antibiyotik verdi mi? Kremin ismini yazar mısınız benim de bugün akıntı oldu sarı kanla karışık. 37 gün oldu
limonlukarpuzzz Serrax antibiyotik kullanmadim krem ve uzanarak atlattim o dönemi. Benim ameliyat yerim 8 gun sonra kanamişti sizin bu zamana artik iyileşmesi gerekirdi doktorunuzla iletişime geçtiniz mi ? Furacin di canim
Serrax limonlukarpuzzz mesajıma dönmedi henüz doktorum. Gidemedim de. Ben de o kremi alayım o zaman ya belki işe yarar