Benım de abimde var askerde oldu askerliği bir 10 sene önce fln doguda yaptı bulunduğu bölgede patlama olmus ölen parçalanan insanların yanında kalmıs ucurumdan düşüyormus az kalsın ilk nöbet geçirdiğinde tutmus, arkadası sonra nöbet yerine göderken ikinci nöbeti geçirmiş bayılmıs komutanları öldü sanmışlar uzun sürmüş onun ki bayılınca abim 10 15 dk en erken uyanma süresi cok uzun sürüyor bazen. Oda anladığını söylüyor birden bası agrıyormus ama tedavisini oldu 2 seneye gelyo ki hiç nöbet geçirmedi cok şükür toplasan Allah, nazarlardan saklasın 10 sene içinde 10 kere bayılmamıstr