2 aylık bebeğim bizim evimizde çok agliyor çok huysuz uyumuyor çıldırıyor. Annemlere geliyoruz çok uslu. Kaynanam altımda oturuyor orda da uslu. Doktorumuz cok ağlak bir çocuk dedi. Gerçekten cok huysuz bebe ama aklıma başka şeyler geliyor. Evde bisey olup olmadığından şüpheleniyorum artık. Bu durum nasil açıklanabilir delirecem yaaaaaa