Bende sigara kullanıyordum ama sigara içen annenin emzirmesine gerek yokmuş çünkü bebeğimi sütle besliyorum mama vermiyorum düşüncesi tamamen hata sütteki faydalı herşeyi öldürüp yerine sütü nikotinle dolduruyoruz malesef ve bebeklerde nikotin bağımlılığı oluyor süt acıyor, şu saat emziriyorum şu saat içiyorum mantığı da yok tamamen vicdan rahatlatmak için birileri uydurmuş, ben bırakmaya çalıştım ve bıraktım bir dönem emzirememiştim o zaman içmiştim, emzirme dönemim biterse yine içerim bıraktım demiyorum o yüzden, canım çok istiyor 😱😭😭