habibe_omerasaf safasfa niye üzülüyorsunuz ki. Biraz araştırıp bakın vitaminleri düzgün şekilde tamamlanan bebeklerin dişleri erken çıkabilir.
happymum safasfa benim oğlumun iki alt dişi de çıktı biri 5.5 aylıkken biri 6 aylıkken kötü bir şey mi bu 😬
Lina3105 safasfa bu bi problem degilki. Benm kizimda 5 aylikken cikardi su an da devam ediyo cikarmaya rahta rahat ek gida veriyorum mesela. Nedn caninizi sktnzki
safasfa habibe_omerasaf araştıramadım canım yaa hastayım biraz 😞üzülmemin sebebi dişten dolayı zayıflamı acaba diye zaten çok zor emiyoruz tadımlara başladık ama biryandanda dedim kendime vücudu hazır ki çıkardı 😊
Sinemyavuz16 Benim oğlum d 5 aylıkken diş çıkardı şimdi 6 aylık ikinci dişi çıktı ama ishal yaptığı için biraz zayıfladı