Aysun Biz 8inci ayda yaptırdık. Doktorumuz yanımızda biberonda mama getirmemizi söyledi. İşlem esnasında mamasını içti ve telefondan video açtım. O şekilde oyalamış olduk. Bir de yedek bez alın yanınıza tabii ki. Ama sizin bebeğiniz 2 aylıkmış, biberonda mama içmiyor olabilir. Ağlarken onu sakinleştirecek ne kullanıyorsanız onu alın yanınıza.