Hanımlar 1 yaşında ki bebeğiniz kaç öğün yiyor. Ben emziriyorum hala kahvaltıda çok çok az yer bi iki lokma bir şey sebebi gece boyunca emmmek diye düşünüyorum sonra öğlen uykusuna geçiyor uyanınca ufak bir kase çorba içiyor genelde erişteli oluyor. Biraz geçince meyve veriyorum ya da meyveli yoğurt sonra akşam üstü tekrar çorba veriyorum sonra yine meyve ve emerek uykuya geçiş. Muhallebi, pirinç unu vs gibi şeyler tok tutsun diye denedim ama maalesef yemiyor. Sizce yeterli mi ? Sizlerin ki nasıl beslenme şekli .