Melikeecbnn 5 ay olacak doğum yapalı emzirmedigimden dolayı her ay adet oluyordum ama bu ay 4 gün gecikti 2 defa test yaptım negatif çıktı acaba böyle olan var mı çok korkuyorum
Drkhtc Melikeecbnn bende 7 ay sonra adet olmultum 2 ay düzenliydi sonra 10 gün gecikti 9 test bi kan testi yaptırmıştım hep negatifti sonra araştırdımki böyle düzensizlikler olması çok normalmiş içinizi ferah tutun 🌸
sun88 6 aydan önce adet düzene girmiyor. Hatta 1 sene boyunca ya erken ya geç oluyorsun. Çok nadir bayanlarda erkenden düzene giriyor. Telaş etme. Bi kan aldırır baktırırsın
Melikeecbnn Alyamilam inşallah canım benim ya daha bebeğim çok küçük çok korkuyorum daha ona tam alışıyor derken birdaha o psikolojinin içine girmek istemiyorum