Bebeğim 35 haftalık doğmuştu… Şu an 9. Aya giriyoruz ne emekleme var ne bir çaba. Yere bırakınca deli gibi ağlıyor yeri sevmiyor… kilolu bir Bebek. Korkuyorum artık emekleme olmayınca geç mi yürür? Çevremde daha küçük bebeler emekliyor hatta sıralayanalr var.