Her şeyden önce herkese takıldığınız nokta diyip,başka adamdan cocuk yapma düşüncesini bir de şaka bile olsa eşinize söylemeyi deneyin ve onun da takılıp takılmayacagını bir görün isterseniz :) En iyi şekilde okutacagınıza,dışarıda diğer arkadaşlarına karşı maddi manevi mahcup etmeyedeğenize,içinde ukte bırakmayacağınıza ve gerçekten kardeş bağının çok iyi olacağına bu kadar eminseniz yapın üçüncüyü..ve mesela ben tek cocugum hayatımda hiç bi abim ablam olsun diğe ağlanmadım,hep kendi ayaklarım üstünde kendim durdum :).sadece doğurup besin ihtiyaçlarını karşılamakla ya da ileride kardeşi olsun beraber doğuma gitsin şu olsun bu olsunla olmuyor çocuk yapmak.bilinçli aile planlaması denen şey boşuna yok.tabiii size kalmış cocuklarınız için hayırlısı olsun :)