Caydanlik Baby turco zeytinyağlı bez kullanan varmi arkadaşlar aranızda fiyatı uygun geldi sitesinde deneyip denememekte kararsızım? 6paket bez 12 paket ıslak havlu 139 tl.
Aysealprsln Caydanlik ben aslinda slpyy kullaniyorum ama denemek için aldimşuan onu kullanıyorum gayet memnunum 😊belki devam bile ederim kıllanmaya mis gibi kokusu var hiçte sızdırmiyo pişik falanda olmadı bebeğim
AysunFatih Caydanlik Bezini denedim başarılı baya iyi hatta ıslak mendilini hiç denemedim ama bence bebeğinize denemeden büyük paket sipariş etmeyin.
limonlukarpuzzz Caydanlik prima kullaniyordum denemek icin aldim çokta memnun kaldim islak mendilindende bezdende ne sizdirma ne tasirma yasamadik :) İslak mendilinide çok beğendim sleppynin yeni dogani gibi dokusu ince filan degil.
Frdvs-isMom Islak havlusu asla tavsiye etmem ip ince ve çok kötü kokuyor 2 paket aldım inan çöpe attım başka biseyde ile kullanamadım 🤷♀️
AbrhamH Ben ıslak mendilini kullanıyorum. Bizde sleepy, unş baby, dslin hepsi pişik yapıyodu. Baby turco bunu aza indirdi
Toprakruzgar Caydanlik bende iki gün önce kullanmaya başladım prima kullanıyordum sonra baby turcoya karar verdim ve çok beğendim hatta o kampanyalı olandan aldım henüz gelmedi ıslak mendili de baby turco kullanıyordum ama beyaz sabunlu olanı zeytin yağlı olanı ilk defa kullanıcam onun hakkında bir bilgim yok
aysenurakb Bezinden çok memnunum sleppy kullanıyorduk indirmde denedik baby turco doğadan dan devam ediyoruz ıslak mendili kalınlığı dokusu iyi sadece kakası popoda biraz kaldıysa sleppy yenidoğan gibi hemen temizlemiyor hafif losyonlu gibi mi desem yağlı gibi mi desem hemen sildiğiniz yeri arındırmıyor ama ne pişik ne kızarıklık hiçbirşey olmadı ben içeriği temiz diye kullanmaya devam ederim herhalde
ikikelebekannesi Caydanlik ilk önce küçük paket al dene canım ben prima kullanıyorum doğduğundan beri fiyat yönünden turco çok cazip geldi küçük paket aldım 2 3 bezde bisey olmadı sonra pişik yaptı.O yüzden toplu alma küçük paketle basla
1lina1anne Caydanlik islak mendil tavsiye etmem bi iae yaramaz ama evde biseylere kullanabilirwiniz bezdende eh iste prima kullaniyoduk awlq bawkq bez yerini tutmaz ama uctu fiyati bende turcoya gectim yani memnunuz piaik falan yapmadi çis birikince sarkiyor sadece
limonlukarpuzzz 1lina1anne normal islak mendilleri dediginiz gibi ama zeytinyağlu olan yeni uretim oyle degil güzel