B_eslem emdiği için hiçbir şey yemiyordu oyüzden de sıklıkla uyanıodu, şimdi uyumadan kaşık maması yada doyurucu yemekler vermeye çalışıyorum, böylelikle daha rahat uyuyor🙏 Biz gece emmesinide bıraktık emzikte almıyor oğlum kalkınca suyunu verıom sonrada pışpışlıom kucağımda geri yatıyor. İlkin biraz zorlandık ama değdi önceye göre daha iyi oldu iştahı umarım sizde bir an önce geçersiniz