Kızlar doğum yapalı 1 ay 20 gün oldu ama göğüs ağrılarım hâlâ var sağ göğüsümü emerken acıyor iki dakka sonra geçiyor ama sol göğüsüm kan revan içinde hâlâ geçmedi gümüş kapakta kullanıyorum hemen hemen 1 aydır kantron yağı sürüyorum madecesol kullandım artık emzirmek istemiyorum ne yapıcam bilmiyorum daha ne kadar sürer sizin en uzun ne kadar sürdü