Merhaba hanimlar, kızım 7 aylik . Doğduğundan beri bütün seslerden korkuyor. Öksürük ve hapsurma sesinden özellikle. Sese karşı çok duyarlı uyurken bile en ufak sesten korkar, hemen uyanır. Bu bir sorun mu? ALLAH korusun bir hastalık belirtisi degildir de mi? Fikir sahibi olanlar yazabilir mi :(