Kızlar bebeğim 51 günlük oldu altını alırken çok ağlıyor . Kuyruk sokumunda 2 adet delik var denmişti (toplu iğne arkası kadar çukur)
hastaneden çıkarken. Genelde bir sıkıntı çıkmıyor ama içiniz rahat etsin derseniz beyin cerrahina götürün denildi. Randevu aldım 22 ocakta gideceğiz. Acaba ağlama nedeni orda bı sıkıntı olabilir mi. Ama keyyfi yerinde olunca aglamadigi zamanda oluyor. Neden ağlıyor olabilir genel olarak 😞