F-Betul ankaradayım ben araştırdım en iyi nöroloji doktoruna götürdüm ama gayet normal diyor onu kendine tik edinmiş dedi göz teması bize olan tepkisi algısı çok açık bir bebek dedi.ve en önemlisi otizim di.en korktuğum onda da 7 8 yaşında baslar bu sallanma dedi.yani şuan 8 aylık sadece oyun yapıyor dedi.