Mercoban-0701 ben oğlumu gözlemliyorum sürekli bakıyorum o neler yapmak istiyor diye. Mesela 4.5-5 aylıktı uzanmaktan nefret ederdi hiç uzanmayı istemezdi sürekli kafasını kaldırırdı kalkmaya çalışırdı. Yavaş yavaş kucağımda oturtmaya başladım gün içinde birkaç dk oturtuyordum sonra yastıkla destekledim oturttum. Zaten kendi başına oturmaya o kadar çabuk alıştı ki 6.ayını bitmeden oturmaya başlamıştı. Şimdi 6 ay 20 günlük çok rahat şekilde oturuyor. Şimdilerde de mesela ellerimden tutup ayağa kalkmaya çalışıyor bacaklarıma tutunup kalkmaya çalışıyor vs ayakta durmak istiyor yürümeye çalışıyor sürekli bunu yapıyoruz belki erken yürür. Sizde bebeğinizi gözlemleyerek ne yapmak istediğini anlarsanız eğer ona göre yönlenebilirsiniz. 💕