Emziriyorum 6. Ayda regl oldum. Şuan olmam lazım ama geciktim 5 gün gibi. Annemler günü gününe hemen olmazsın bir süre diyorlar. Korunduk hep ama bı kere geri çekilme yöntemi uyguladık bir yöntem değil bilmiyorum çok pişmanım sizlerin deneyimleri nasıl? Düzenli olmaya başladınız mı hemen? Bu arada 1 haftadır bel karın kasik ağrım var ama regl yok