Mrhba güzel anneler.10.5 aylık bebeğim var.Yaklaşık 3-4 aydır geceleri sık uyanma zor uyuma ağlama durumları yaşadık.Doktorumuzla görüştüğümde açlıktan olabilir dedi.Yatmadan önce yer yemez muhallebi yedirdim yine aynı.Kucagimda uyuttum kendi uyudu yine aynı.Hemen hemen her yolu denedik.Alttan iki diş geldi.Atakdır diştir diye çözümledim kendimce durumu.2 ay önce covid atlattık üstüne iki diş.Şimdide 3 ayda 150-150=300 gr anca aldı tekrar başa döndüm annelik de tabi kesin doymuyor uyanır sık sık diye.Herkesin memnun olduğu farklı bi doktora götürdük dün.Zorla bir iki kaşık ek gıda aldığını gece sık uyandığını ağladığını dile getirdim.Tabi birde az kilo alması.Emekleme hiç yerinde durmama vs.Çok farklı bir yaklaşım da bulundu.4-5 saat aralıklarla günde 2-3 öğün ek gıda ver arkasından hemen emzir asla o saat aralığında su harici bişey verme acıktığı için mecbur yiyecek dedi.Gece konusunda da aynı.Fakat dün gece yavrum mem mem diye ağlayınca 4-5 saat beklemeden emzirdim.Seni emzik gibi kullanmaya alışmış fln dedi.Bem saat tutmadan sık ve istedikce emzirirdim hep.Ek gıda ztn hep 3-5 kaşık.Siz nasıl planlıyorsunuz.Bu arada muayene esnasında üstten 3-4 diş kabarmış gelmek üzere dedi.Üst üste diş sıkıntıları mı yoksa alışkanlık mı bu ne yapacağımı bilemiyorum.