Kizlar iyi geceler bebeğim 7ay20gunluk dış cikariyoruz ve kabız oluyor geçen pazartesi 5.ghn müdahale ettik lavman yaptık iki kere dolu dolu kata yaptı sonra Perşembe çok az uapti zorluyor çocuk kendini ama bezi bile batmıyor yine lavman yapmak istemiyorum bağırsak tembelliği oluyormuş ne yapabilirim öneriniz var mı? Cennet hurmasin isevmiyor kuru kayısıyı pisirip veriyorum tık yok elma yiyor çorba içiyor yumrta yoğurt yiyor ek gıda olarak tükettikleri bunlar