Güzel anneler merhabaa, 3 buçuk aylık oğlumun kolunda bir kızarıklık farkettim, kıyafettwn olmuş olabilir düşüncesi ile pişik kremi sürdüm.. Çarşamba oluşan kızarıklık önce pıtır pıtır oldu sonrasında döküntü şeklinde oldu. Başına gelen yaşamış bir annemiz var mıdır? Neden olur? Alerjik bir durum olabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim yazacak annelere