Mom299 ilkey27 Her ada yapısımda yada makinayla alışımda illa çıkarken bende olur kasımaktan yara olur bacaklarım hatta. Nefret ediyorum bundan dolayı adadan şöle kılsız tüsüz olamadık mis gibi 😂😂
Aselbuk Bn kuaforde calisiyodum agdaciydim ama kaşıntı hic duymadim.kizarma fln varmi mikropta kapmis olabilirsiniz veya icte bir tane kıl kalsa bile kaşıntı tutar.
ilkey27 Aselbuk ya çok teşekkür ederim galiba alerji ve ya mikrop kaptım bacaklsrim filan çok fena kaşınıyor