Bebeğim 37 günlük memeye gelince 5 dikaka da hızlı hızlı çekiyor memeyi bırakıyor bi kaç saniye bakinip iki çorba kaşığı kusuyor sonra tekrar emmiyor dinlenirken yine kusuyor neredeyse süt midesine inmiyor bile daha sonra da emmekten ve kusmaktan yorgun dusuhir kilosu gelişimi falan iyi ama bu kusmalar çok canımı sıkıyor sürekli memede sürekli meme aranıyor mamada da aynı neden bu kadar kusuyor her beslenmede yarım çay bardağı kusuyirdur nolur bu durumu yaşayan bilen var mı çok tecrubesizim