Kızlar benimde bebeğim 30 haftalık doğdu 3 kez rop yapıldı benim gözetimimde çok zor bişey kuvözde de sanırım 4 kez yapıldı bu çok önemli bir muayene çocukta körlüğe sebep oluyor bu hastalık evreleri var biz zeynep kamil hastanesinde yaptık hoca gayet deneyimli donanımlıydı devlet falan ama ben çok memnun kaldım doğum yaptığımda bebeğimin kaldı hastanede devlet hastaneleriydi hepside harika ilgileri ve donanımları vardı özellerde yapılıyor mu bilmiyorum . Bir anne için kötü bir hissiyat ama ALLAH korusun kör kalıp bir ömür karanlıkta yaşamasındansa anlık acısını tercih ederim gidecek olan anneler varsa güncel olarak bilgi verebilirim