Bende bikaç ay bindirdim ama pişman oldum iki hafta önce başka bi sebeple doktora gitmştik orada konu açıldı ve doktor önermedi hemen kaldırın dedi aslında alırken bende biliyrdm doktorların önermwdiğini de işte bikaç kişini agzına baktm aldm çok gereksz bişey bence