Rmys19 kuzum seni çok iyi anlıyorum oğlum 4 de uyurdu ikindin olunca kalkardık eşimde artık sitem etti bende günümü anlayamaz oldum adam işten geliyor 12 de uyuyor ben oğlumla sabahın köründe uyurdum çok araştırdım sallamayı da birden kestim uyku sürecine de aynı dönem düzen vermeye başladım sabah 7 de uyandırdım öğlene kadar sabrettim ağladı oyunlar oynamaya çalıştım sabır ettim 12 de öğle yatırdım 1.5 saat uyuttum gece 9 diyince de uyuttum zaten günün yorgunluğuyla uyudu ama ilk 3 gün beni vazgeçirtme derecesine geldi geceleri sürekli uyandı ağlama krizlerine girdi en çok ağladığı dönem kucağıma alıp sakinleştirdim geri yatağına bıraktım ağlasa da almayıp ellerimle sözlerimle sakinleştirmeye çalıştım sakinleşti mi hayır uyudu 3.gün alıştı ne sallanmak istedi ne de düzenini bozmak alıştı şimdi 9 olunca kendi uyumak için direniyor biz bazen boşluk yapıp 10 da uyutuyoruz oğlum şu an 15 ayını bitirecek 2 aydır bu düzende inşallah bozulmaz kuzum çünkü biliyorsunki bizi azı dişi denilen zorluk bekliyor belli bu yüzden değiştirecek olabilir ama burda senin sabrın ve vazgeçmemen çok önemli