EzgiDuru mamadan sonra vermeniz iyi olur aslında ağzında ki mama kalıntısı zamanla pamukçuk yapabilirmiş muhtemelen emzirdiğiniz için Ağrı temizleniyor ama Sudan Zarar gelmez kaynamış ılımış su 1 çay kaşığı verilebilir. Ben hıçkırık tutunca bile veriyorum eskiden emiyordu geciyordı şimdi aç değilse mümkün değil emmiyor mecbur su veriyorum çünkü hıçkırığa da sinirleniyor ya da kusuyor